Jóga děti 4 - 7 let ČT 16:00

Dětská jóga je hravé, dynamické, velmi příjemné cvičení pro holky i kluky. Živé děti uklidní a málo aktivní děti povzbudí k činnosti.
Cvičíme zábavnou formou bez výdrží v pozicích, doprovázenou příběhy, různými pomůckami, výtvarným a hudebním uměním.
Jóga posiluje tělo, rozvíjí svalový aparát, správné držení těla, dbá na vývojové fáze dětí, přirozeně formuje úctu ke svému tělu, podporuje radost, pohyb a přirozenost dětí.
Dětská jóga rozvíjí jemnost vnímání, fantazii, ladnost pohybů, uvolňuje napětí a stres pomocí hravých pozic.
Jóga u dětí posiluje sociální vnímání, učí respektu k sobě i svému okolí v nesoutěživém prostředí. Učí umění relaxovat, rozvíjí smysly, věnuje pozornost dechovým cvičením.

Základní informace

Kód

122006

Název

Jóga děti 4 - 7 let ČT 16:00

Místo konání

Fit studio cvičební sál

Hlavní vedoucí

Jitka Žáková

Věková skupina

4-7 let

Vybavení na akci

Sportovní oblečení, cvičíme naboso nebo v ponožkách, pití

Datum zahájení

15.09.2022

Datum ukončení

02.02.2023

Dny konání

ČT 16:00-17:00

Volná místa

Volno


1.pololetí

1 800 Kč


Přihlásit online Zpět

Cookies


Cookies jsou malé datové soubory, které internetové stránky ukládají na Váš počítač nebo mobilní zařízení v okamžiku, kdy si tyto stránky začnete prohlížet. Tyto soubory jsou při návratu na webovou stránku pomocí prohlížeče odeslány zpět na servery. S pomocí cookies má webová stránka informace o předchozích aktivitách uživatelů.

Pomocí vašeho prohlížeče můžete spravovat vaše cookies. Vždy máte možnost již uložené cookies smazat. Dále v závislosti na vašem prohlížeči je možné omezit využívání cookies pro konkrétní webovou stránku, omezit jejich ukládání či nastavit nucené smazání všech cookies po uzavření prohlížeče.


Technické

Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu a všech funkcí, které nabízí. Z tohoto důvodu nepožadujeme Váš souhlas s jejich využitím. Technické cookies nemohou být individuálně deaktivovány.

Marketingové

Marketingové cookies se používají ke sledování návštěvníků na různých webech. Záměrem je zobrazovat reklamy, které jsou relevantní a poutavé pro jednotlivého uživatele, a tedy cennější pro vydavatele a inzerenty třetích stran.