LEZECKÝ TÁBOR NA SKALÁCH BECHYNĚ

LEZECKÝ TÁBOR NA SKALÁCH BECHYNĚ

Děti se naučí základy lezení na skalách a základy jištění, pokročilí se zdokonalí ve svých lezeckých dovednostech a vylezou i těžké cesty. Nesmí chybět koupání v řece, celotábororvá hra, sportování a hry v krásné krajině okolí Bechyně a Židovy strouhy. Základna je v horolezecké chatě, ubytování ve vlastních stanech.
V ceně je zahrnut veškerý program, celodenní strava a pitný režim, péče lezeckých instruktorů. Doprava vlastní.

Základní informace

  • Kód

    138001

  • Název

    LEZECKÝ TÁBOR NA SKALÁCH BECHYNĚ

  • Termín konání

    20.07.2024 14:00 - 27.07.2024 11:00

  • Místo konání

    Jiná stěna

  • Hlavní vedoucí

    Jiří Žák

  • Věková skupina

    8-16 let

  • Sraz účastníků

    20.7.2024 14:00

  • V ceně zahrnuto

    V ceně je zahrnut veškerý program, celodenní strava a pitný režim, péče lezeckých instruktorů.

  • Jiná ujednání

    Pro začínající, mírně pokročilé lezce i pokročilé lekce

  • Volná místa

    Volno


Lezecký tábor Bechyně 20.7. - 27.7.2024

6 200 Kč


Přihlásit online Zpět

Cookies


Cookies jsou malé datové soubory, které internetové stránky ukládají na Váš počítač nebo mobilní zařízení v okamžiku, kdy si tyto stránky začnete prohlížet. Tyto soubory jsou při návratu na webovou stránku pomocí prohlížeče odeslány zpět na servery. S pomocí cookies má webová stránka informace o předchozích aktivitách uživatelů.

Pomocí vašeho prohlížeče můžete spravovat vaše cookies. Vždy máte možnost již uložené cookies smazat. Dále v závislosti na vašem prohlížeči je možné omezit využívání cookies pro konkrétní webovou stránku, omezit jejich ukládání či nastavit nucené smazání všech cookies po uzavření prohlížeče.


Technické

Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu a všech funkcí, které nabízí. Z tohoto důvodu nepožadujeme Váš souhlas s jejich využitím. Technické cookies nemohou být individuálně deaktivovány.

Marketingové

Marketingové cookies se používají ke sledování návštěvníků na různých webech. Záměrem je zobrazovat reklamy, které jsou relevantní a poutavé pro jednotlivého uživatele, a tedy cennější pro vydavatele a inzerenty třetích stran.