AEROBIKOVÝ A TVOŘIVÝ PŘÍMĚSTSKÝ TÁBOR Z POHÁDKY DO POHÁDKY

AEROBIKOVÝ A TVOŘIVÝ PŘÍMĚSTSKÝ TÁBOR Z POHÁDKY DO POHÁDKY

Tábor plný pohádek, sportu a zábavy. Zacvičíme si aerobik, naučíme se několik moderních tanců, protáhneme tělo při dětské józe, vyzkoušíme si lezení na umělé stěně, zasoutěžíme si s kamarády v přírodě, dále nesmí chybět koupání v bazénu, diskotéka, tvořivé dílničky - bezva tvoření, různé techniny, výlet. Vhodné pro holky i kluky a také pro děti, které aerobik nikdy necvičily.

Základní informace

  • Kód

    137005

  • Název

    AEROBIKOVÝ A TVOŘIVÝ PŘÍMĚSTSKÝ TÁBOR Z POHÁDKY DO POHÁDKY

  • Termín konání

    05.08.2024 08:00 - 09.08.2024 16:00

  • Místo konání

    HO Pohodička Slaný

  • Hlavní vedoucí

    Jitka Žáková

  • Věková skupina

    5-15 let

  • Sraz účastníků

    Program od 8 do 16 hodin.

  • V ceně zahrnuto

    Veškerý program, vstupy, celodenní výlet, obědy a pitný režim (pokud nebudeme na výletě).

  • Volná místa

    Volno


Aerobikový a tvořivý tábor 5.8. - 9.8.2024

3 200 Kč


Přihlásit online Zpět

Cookies


Cookies jsou malé datové soubory, které internetové stránky ukládají na Váš počítač nebo mobilní zařízení v okamžiku, kdy si tyto stránky začnete prohlížet. Tyto soubory jsou při návratu na webovou stránku pomocí prohlížeče odeslány zpět na servery. S pomocí cookies má webová stránka informace o předchozích aktivitách uživatelů.

Pomocí vašeho prohlížeče můžete spravovat vaše cookies. Vždy máte možnost již uložené cookies smazat. Dále v závislosti na vašem prohlížeči je možné omezit využívání cookies pro konkrétní webovou stránku, omezit jejich ukládání či nastavit nucené smazání všech cookies po uzavření prohlížeče.


Technické

Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu a všech funkcí, které nabízí. Z tohoto důvodu nepožadujeme Váš souhlas s jejich využitím. Technické cookies nemohou být individuálně deaktivovány.

Marketingové

Marketingové cookies se používají ke sledování návštěvníků na různých webech. Záměrem je zobrazovat reklamy, které jsou relevantní a poutavé pro jednotlivého uživatele, a tedy cennější pro vydavatele a inzerenty třetích stran.