Kardio

NOVÉ KURZY OD ÚNORA 2024

KURZ "DO KONDICE" se Šárkou
ÚTERÝ 18 - 19h

TERMÍN: 30.1. - 18.6.2024  
Potřebujete se opět dostat do kondice? Pak je tento kurz určen právě pro Vás. Kondiční kardio lekce pod odborným vedením. Zpevníme tělo, vytvarujeme postavu, ubereme několik kil, tak to je náš cíl! Cvičíme s pomůckami i bez pomůcek. Garantujeme individuální přístup.
Cena kurzu: 3.360Kč 


KURZ BODYSTYLING s Hankou
ČTVRTEK 18.00 - 19.00
TERMÍN: 8.2. - 13.6.2024  (necvičíme 29.2.)
Chcete rovnoměrně zpevnit a zformovat postavu? Přijďte na bodystyling. Aerobní kondiční trénink je zaměřený na formování svalových skupin celého těla. Speciálně se zaměříme na problémové partie. Při posilování využijeme váhu vlastního těla nebo některou z pomůcek - bosu, gumičky, overbally, činky...
Cena kurzu: 2.880Kč 


První lekci možno vyzkoušet za jednotlivé vstupné 180Kč.
Platba na první lekci v Pohodičce (pouze hotovost) nebo převodem na účet.  Možnost čerpání příspěvku od zaměstnavatele (do emailu nám napište fakturační údaje). 
Přihlášení do kurzu: 602 111 619, e-mail: info@hopohodickaslany.cz

Cookies


Cookies jsou malé datové soubory, které internetové stránky ukládají na Váš počítač nebo mobilní zařízení v okamžiku, kdy si tyto stránky začnete prohlížet. Tyto soubory jsou při návratu na webovou stránku pomocí prohlížeče odeslány zpět na servery. S pomocí cookies má webová stránka informace o předchozích aktivitách uživatelů.

Pomocí vašeho prohlížeče můžete spravovat vaše cookies. Vždy máte možnost již uložené cookies smazat. Dále v závislosti na vašem prohlížeči je možné omezit využívání cookies pro konkrétní webovou stránku, omezit jejich ukládání či nastavit nucené smazání všech cookies po uzavření prohlížeče.


Technické

Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu a všech funkcí, které nabízí. Z tohoto důvodu nepožadujeme Váš souhlas s jejich využitím. Technické cookies nemohou být individuálně deaktivovány.

Marketingové

Marketingové cookies se používají ke sledování návštěvníků na různých webech. Záměrem je zobrazovat reklamy, které jsou relevantní a poutavé pro jednotlivého uživatele, a tedy cennější pro vydavatele a inzerenty třetích stran.